داستانه عاشقانه بسیار زیبا


♥.♥.♥.عشقم بنیامین♥.♥.♥

سلام به تمام دوستان عزیز من این وبلاگرو برای کسی که خیلی برام عزیزه درست کردم.^_^امیدوام لحظات خوشی را در این وبلاگ بگذارانید.(^_^)

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

یه روزگار بد یه دختر کور بود که پسری رو دوست داشت پسره هم اونو خیلی دوست

داشت بعد دختره میگه
 
اگه من بینا بودم اونوقت می فهمیدی که چقدر دوست دارم .بعد ها  یکی پیدا میشه

چشماشو می ده به دختره بعد
 
دختره که بینا میشه می بینه دوست پسرش کوره  ترکش می کنه ولی پسره بهش می گه

برو ولی خیلی



نظرات شما عزیزان:

zahra
ساعت15:10---1 دی 1393
سلام عزیزم خوبی؟؟؟؟؟؟؟
با تبادل لینک موافق بوی خبر بده
پاسخ:سلام ممنون گلم آره عزیزم حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ چهار شنبه 19 شهريور 1393برچسب:,♥ 1:34 ♥ هستی ♥



طراح : صـ♥ـدفــ